Followers


Saturday, May 30, 2009

My LiTtLe BrO'S CoNvOCaTiOn

salam sume....arini pepagi bute agi aku dah kuar umah...sebabnye pagi tadi convocation adik aku...adik laki bongsu...ntah le...kelakar gak aku tgk tadi convocation tu...ade ke terkurang kusi untuk para graduan....peliknye...dorg tak kire ke...kelakar tul...saje nak buat lawak pepagi bute...tapi takpe tang penting adik aku konvo gak arini...kire ari bersejarah untuk dialah...siap jupe bakal mak mentua agi...huhuhu...tadi aku bagi bunge kecik je untuk dia...al maklumlah budget pun kecik...timing tak betul dia konvo time aku lum dapat elaun...antilah dia konvo untk degree aru aku nak bagi yang besar...yelah time tu dah posting...kire poket pun dah tebal hehehehehehe ^_^ malam ni dorg balik JB...aku risau gak sume hp dorg dah xde bateri...apepun aku doakan dorg selamat sampi umah...amin...tadi balik je aku trus g warung depan umah...beli tomyam campur+nasi+telur dadar+sirap ais...then melantak kat umah.....huhuhuhu...klah adioa amigos...aku nak surf internet dulu ek...

No comments: